Hayat Finans Mobil

Türkiye'nin İlk Dijital Bankası

İletişim Merkezi

Sesli Yanıt Sistemi’miz üzerinden müşteri temsilcilerimize hızlıca ulaşabilir, işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Detaylı Bilgi Güvenlik Sıkça Sorulan Sorular
Müşteri İletişim Merkezi

Sesli Yanıt Sistemi, yüksek teknolojisi sayesinde rahat ve güvenli bir şekilde İletişim Merkezi'ne bağlanmanıza olanak tanır. Bu sayede pek çok işlemi daha hızlı, kolay ve güvenli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri Temsilcisi ile Yapılabilen İşlemler

  • ATM Kartı Yenileme
  • ATM Kartı Geçici Bloke Açma Kapama
  • ATM Kartı Kayıp Çalıntı İşlemleri
  • ATM Kartı ile Para Çekme Limiti Belirleme
  • Hesap Kısıtlama ve İptali
  • IP Kısıtlama, Kısıt Kaldırma ve Güncelleme
  • İnternet Bankacılığı, Hayat Finans Mobil uygulaması ve Telefon Bankacılığı Kanal Erişimi Açma ve Kapama
  • Teşekkür ve Şikâyet Bildirimleri
  • Hesap İşlemleri
  • Para Transfer İşlemlerini Listeleme

Hayat Finans Sesli Yanıt Sistemi sayesinde gün ve saat fark etmeksizin işlemlerinizi

tamamlayabilirsiniz.

Güvenlik

İletişim Merkezi'mizde yapılan tüm işlemlerin ve görüşmelerin kaydını tutuyor, bu kayıtları Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında saklıyoruz. Hayat Finans olarak telefon bankacılığı üzerinden yapacağınız işlemleri güvenle tamamlayabilmeniz için üst düzey güvenlik önlemleri alıyoruz.

Siz de aşağıdaki konulara dikkat ederek kişisel önlemlerinizi alabilirsiniz:

  • Hayat Finans Katılım Bankası çalışanı olduğunu söyleyerek kişisel bilgilerinizi ya da şifrelerinizi öğrenmek isteyen kişilere bilgilerinizi vermeyin. Böyle bir durumda derhal 444 4 988 numaralı İletişim Merkezi'mizden bizi arayarak olayla ilgili detayları iletebilirsiniz.
  • İletişim Merkezi'miz üzerinden yaptığınız işlemler sırasında sizden güvenlik amacıyla bazı bilgiler istenebilir. Bu bilgileri sadece sesli yanıt sistemi üzerinden tuşlayın. Şifrelerinizi banka personeli de dâhil olmak üzere kimseyle paylaşmayın.
  • İletişim Merkezi'mizle görüşürken tanımadığınız ya da şüpheli bulduğunuz kişilerin sizi dinlemediğinden emin olun.

İletişim Merkezimizden şu an için Türkçe hizmet verilmektedir.

İletişim Merkezimizi yurt dışından arayarak da hizmet alabilirsiniz.

İletişim Merkezimiz ile yapacağınız tüm telefon konuşmaları müşteri temsilcisine ulaştığınız andan itibaren hem ses hem de görüntü olarak kaydedilmektedir.

Hesap kısıtlama, kanal kısıtlama, IP kısıtlama, sms gönderim detayı, mobil şube aktivasyon onay/iptalleri, banka kartı işlemleri ve kayıp çalıntı için hizmet verilmektedir.

444 4 988 İletişim Merkezimizi arayıp sesli yanıt sisteminde 1'ı tuşlayarak müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.

444 4 988’i arayarak İletişim Merkezimize ulaşabilirsiniz.

7/24 444 4 988i arayarak İletişim Merkezimize ulaşabilirsiniz.
HAYAT’lı Olmanın
Tam Zamanı!

{0} numaralı hattınıza güvenlik için doğrulama kodu gönderilmiştir.
Lütfen gönderilen doğrulama kodunu saniye içinde giriniz.