Sesli Yanıt Sistemi, yüksek teknolojisi sayesinde rahat ve güvenli bir şekilde İletişim Merkezi'ne bağlanmanıza olanak tanır. Bu sayede pek çok işlemi daha hızlı, kolay ve güvenli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Müşteri Temsilcisi ile Yapılabilen İşlemler
- ATM Kartı Yenileme
- ATM Kartı Geçici Bloke Açma Kapama
- ATM Kartı Kayıp Çalıntı İşlemleri
- ATM Kartı ile Para Çekme Limiti Belirleme
- ATM Kartına Hesap Bağlama ve Çıkarma
- ATM Kartı İşlem Kısıtlama ve Kısıt Kaldırma
- Mobil Aktivasyon Onay ve İptali
- Hesap Kısıtlama ve İptali
- IP Kısıtlama, Kısıt Kaldırma ve Güncelleme
- İnternet Bankacılığı, Hayat Finans Mobil uygulaması ve Telefon Bankacılığı Kanal Erişimi Açma ve Kapama
- Teşekkür ve Şikâyet Bildirimleri
- Hesap İşlemleri
- Para Transfer İşlemlerini Listeleme
- Finansman Başvuru Süreçlerini Görüntüleme ve süreç hakkında yönlendirme
- Katılma Hesapları için örnek kar payı hesaplama
Hayat Finans Sesli Yanıt Sistemi sayesinde gün ve saat fark etmeksizin işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
Güvenlik
İletişim Merkezi'mizde yapılan tüm işlemlerin ve görüşmelerin kaydını tutuyor, bu kayıtları Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında saklıyoruz. Hayat Finans olarak telefon bankacılığı üzerinden yapacağınız işlemleri güvenle tamamlayabilmeniz için üst düzey güvenlik önlemleri alıyoruz.
Siz de aşağıdaki konulara dikkat ederek kişisel önlemlerinizi alabilirsiniz:
- Hayat Finans Katılım Bankası çalışanı olduğunu söyleyerek kişisel bilgilerinizi ya da şifrelerinizi öğrenmek isteyen kişilere bilgilerinizi vermeyin. Böyle bir durumda derhal 444 4 988 numaralı İletişim Merkezi'mizden bizi arayarak olayla ilgili detayları iletebilirsiniz.
- İletişim Merkezi'miz üzerinden yaptığınız işlemler sırasında sizden güvenlik amacıyla bazı bilgiler istenebilir. Bu bilgileri sadece sesli yanıt sistemi üzerinden tuşlayın. Şifrelerinizi banka personeli de dâhil olmak üzere kimseyle paylaşmayın.
- İletişim Merkezi'mizle görüşürken tanımadığınız ya da şüpheli bulduğunuz kişilerin sizi dinlemediğinden emin olun.